extra-accountants-crm

EXTRA CRM ΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΧΡΕΣΕΩΝ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ

 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΣΤΙΚΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ:

    • Εφαρμογή που λειτουργεί σε πλήρες παραθυρικό περιβάλλον (Σε πλατφόρμα Microsoft .net).
    • Αμφίδρομη επικοινωνία με όλες τις εφαρμογές της σειράς Extra (Μισθοδοσία, Λογιστική Διαχείριση, Tax System)
    • Τήρηση ημερολόγιο (ατζέντα) με το οποίο ο λογιστής μπορεί να παρακολουθεί και ενημερώνεται για όλες τις υποχρεώσεις των πελατών του, ξεχωριστά ή συνολικά. Παρέχονται έτοιμες όλες οι φορολογικές, εργατικές και κάθε άλλου είδους υποχρεώσεις του Λογιστικού Γραφείου, με τις προθεσμίες τους ανά ΑΦΜ, οι οποίες ενημερώνονται αυτόματα μέσω Internet για κάθε αλλαγή λόγω παρατάσεων.
    • Πλήρης παρακολούθηση των επικοινωνιών του λογιστικού γραφείου με δυνατότητα αυτόματης αναγνώρισης κλήσεων και άμεσης πρόσβασης σε χρήσιμες πληροφορίες κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας. Στατιστικές πληροφορίες των επικοινωνιών για κάθε επιθυμητό διάστημα.
    • Δυνατότητα σύνδεσης με Ε.Α.Φ.Δ.Σ.Σ. για την εκτύπωση κάθε είδους παραστατικού και Γέφυρα με την Extra Λογιστική Διαχείριση για την αυτόματη ενημέρωση βιβλίων.
    • Αυτόματη είσοδος του χρήστη σε ολα τα προγράμματα της σειράς Extra και απευθείας στον πελάτη/εταιρεία που επιθυμεί.
    • Παρακολούθηση του συνόλου των φορολογικών υποχρεώσεων των πελατών του λογιστικού γραφείου σε ενιαίο περιβάλλον.
    • Αυτόματη τροφοδότηση του ημερολογίου των υποχρεώσεων με νέες υποχρεώσεις από τα αντίστοιχα προγράμματα της σειράς extra.
    • Δυνατότητα παρακολούθησης του χρόνου που δαπανήθηκε από το λογιστικό γραφείο για κάποιον πελάτη του είτε αυτός αφορά εργασίες του λογιστή σε κάποια από τις εφαρμογές της σειράς extra, είτε αφορά χρόνο επικοινωνίας ή αφορά άλλες ενέργειες.
    • Πληθώρα εκτυπώσεων ανά πελάτη ή του συνόλου των πελατών του λογιστικού γραφείου.
    • Εξαγωγή δεδομένων Word και Excel.
    • Τήρηση ημερολογίου προσφορών για την αρχειοθέτηση όλων των προσφορών που εκδίδονται προς τους πελάτες.
    • Διαχείριση Εντύπων με καταγραφή κάθε πληροφορίας διακίνησης ή αρχειοθέτησης αυτών για την εύκολη εύρεσή τους.
    • Σύνδεση με on line φορολογικό ημερολόγιο και Epsilon Network.
    • On line ενημέρωση των καταληκτικών ημερομηνιών ανά υποχρέωση και ενημέρωση για τυχόν μεταβολές σε καταχωρημένες υποχρεώσεις.
    • Αναλυτική διαχείριση δικαιωμάτων χρηστών ώστε ο λογιστής να έχει τον έλεγχο των πληροφοριών που επιθυμεί.
    • Ημερολόγιο Γεγονότων για την καταγραφή και την άμεση εύρεση όλων των χρήσιμων πληροφοριών.
    • Διαχείριση των εργασιών του λογιστικού γραφείου μέσω της οποίας δίνεται η δυνατότητα ανάθεσης εργασίας σε υπάλληλο του γραφείου, καταγραφής του χρόνου, της κατάστασης και άλλων χρήσιμων στοιχείων.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΑΜΕΙΟΥ:

 

    • Δημιουργία πακέτων χρέωσης ανά εταιρία- πελάτη για τις υπηρεσίες που παρέχει το λογιστικό γραφείο.
    • Παρακολούθηση των υπολοίπων των πελατών του λογιστικού γραφείου, των ποσών που εισπράχθηκαν απο αυτούς καθώς και των ποσών που τιμολογήθηκαν
    • Ολοκληρωμένη διαχείριση των υποχρεώσεων των πελατών προς τρίτους.
    • Καταγραφή εισπράξεων που πραγματοποιούνται για την απόδοση των υποχρεώσεων των πελατών του λογιστικού γραφείου, είτε αυτές αφορούν τις αμοιβές των υπηρεσιών του γραφείου, είτε υποχρεώσεις προς τρίτους (πχ πληρωμή Φ.Π.Α., ενσήμων ΙΚΑ κτλ.) και έκδοση ταμειακών παραστατικών.
    • Αυτόματη ενημέρωση της καρτέλας κάθε πελάτη με τις εισπράξεις που αφορούν είτε στην αμοιβή του γραφείου είτε την απόδοση ποσό προς τρίτους καθώς και του ποσού που πρέπει να τιμολογήσει το γραφείου για κάθε πελάτη.
    • Πληθώρα εκτυπώσεων που παρέχουν άμεση πληροφόρηση για τα υπόλοιπα προς είσπραξη και για την τιμολογιακή πολιτική που εφαρμόζεται στους πελάτες του λογιστικού γραφείου.
    • Παρακολούθηση μέσω ειδικού κυκλώματος των ποσών που αφορούν δαπάνες του λογιστικού γραφείου.
    • Καταγραφή όλων των Δαπανών του λογιστικού γραφείου για τη λήψη χρήσιμων πληροφοριακών εκτυπώσεων
    • Τήρηση πολλαπλών ταμειακών λογαριασμών και παρακολούθηση των χρηματικών τους υπολοίπων (πχ μετρητά, τραπεζικοί λογαριασμοί, αξιόγραφα κ.λπ).
    • Μεταφορά χρημάτων μεταξύ τραπεζικών λογαριασμών
    • Δημιουργία εντολών πληρωμής και ανάθεσή τους στους εργαζόμενους του λογιστικού γραφείου για εκτέλεση.
    • Καταχώριση στοιχείων πληρωμής είτε μεμονωμένα είτε ως πράξεις εκτέλεσης εντολών πληρωμής.
    • Εκτύπωση συγκεντρωτικής κατάστασης πληρωμών όπου γίνεται αντιπαραβολή των οφειλών, των εισπράξεων και των πληρωμών, διευκολύνοντας τον έλεγχο για τη σωστή εκτέλεση των εντολών και ενδεχόμενων χρηματικών απαιτήσεων έναντι πελατών.
    • Εξασφάλιση και προστασία των δεδομένων της ειδικής περιοχής διαχείρισης ταμείου με τρεις επιλογές: α) Εξαγωγή και αποθήκευση των δεδομένων σε κινητό αποθηκευτικό μέσο (usb stick, φορητό σκληρό δίσκο). Με επιπλέον δυνατότητα οριστικής εξαγωγής των δεδομένων από το δίσκο, β) Με επιλογή του χρήστη, ταυτόχρονη αποστολή των δεδομένων σε λογαριασμό e-mail, γ) Με επιλογή του χρήστη, ταυτόχρονη μεταφορά δεδομένων σε οποιοδήποτε σημείο του δικτύου.

* Όλες οι ονομασίες και τα λογότυπα προϊόντων & εταιρειών αποτελούν κατατεθέντα εμπορικά σήματα των αντίστοιχων συνεργαζόμενων εταιριών .Η Sigma Solutions δεν έχει καμία αξίωση ιδιοκτησίας οποιωνδήποτε εμπορικών σημάτων.

 

Share this page

FacebookTwitterMore...