pylon hospitality

Γενικά Χαρακτηριστικά

Το PYLON Hospitality είναι μία εφαρμογή που απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις του κλάδου της φιλοξενίας με ανάγκες διαχείρισης τουριστικών καταλυμάτων.

Καλύπτει με την ίδια ευκολία τόσο τις παραδοσιακές όσο και τις σύγχρονες απαιτήσεις μίας τουριστικής επιχείρησης:

  • Κρατήσεις
  • Τιμολογήσεις
  • Allotments
  • Internet Booking
  • e-Billing

Εξασφαλίζει σωστή οργάνωση και εύρυθμη λειτουργία σε:

  • Μικρά και μεγάλα ξενοδοχεία
  • Ενοικιαζόμενα δωμάτια
  • Camping
  • Κρουαζιερόπλοια

 

Πλεονεκτήματα

  • Αξιολόγηση εξοπλισμού, διαχείριση κόστους

Η ενοποιημένη πλατφόρμα PYLON, αποτελεί μία τεχνολογική καινοτομία. Μπορεί να λειτουργήσει σε οποιοδήποτε device (tablet, pc, POS), και να εκτυπώσει σε όλους τους τύπους εκτυπωτών. Με ελάχιστες ανάγκες σε δυνατότητες hardware, μπορεί σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις να αξιοποιήσει τον υπάρχον εξοπλισμό μιας επιχείρησης και υποστηρίζει local-cloud database. Μπορεί να συνδυάσει την βέλτιστη ισορροπία εξοπλισμού / επένδυσης.

  • Πλήρης μηχανογράφηση με ένα προϊόν

O σχεδιασμός της έχει γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να αξιοποιήσει όλες τις παράλληλες λειτουργίες της εφαρμογής: Retail (για διαχείριση mini market, καταστημάτων δώρων, κλπ), Restaurant (για εστιατόρια, ταβέρνες, μπαρ, κέντρα διασκέδασης, κλπ.),  Commercial (με πλήρη διαχείριση αποθήκηςαγορών), CRM (καμπάνιες και εξειδικευμένες λειτουργίες διαχείρισης SPA και εκδηλώσεων), Λογιστική (πλήρης τήρηση και παρακολούθηση απλογραφικών και διπλογραφικών βιβλίων β’ και γ’ κατηγορίας). Ο πελάτης είναι μία κοινή οντότητα, τον οποίο μπορούμε να διαχειριστούμε, όχι μόνο στην ξενοδοχειακή λειτουργία, αλλά και στις καμπάνιες του CRM, στις καρτέλες χρεωστών του λογιστηρίου, στους προμηθευτές και στους πελάτες λιανικής, στο SPA, κλπ.

  • Διαχείριση με τη χρήση ειδικών πλάνων

Όλες οι εργασίες μπορούν να εκτελεστούν μέσα από τα ειδικά πλάνα της εφαρμογής. Αφίξεις, αναχωρήσεις, έκδοση παραστατικών, παρακολούθηση λογαριασμών, ηλεκτρονικά τιμολόγια, split reservations, ιστορικό πελάτη, καταχώρηση νέων κρατήσεων. Όλα με μία κίνηση από το διαδραστικό πλάνο δωματίων. Αλλά και σε πιο μεγάλες μονάδες, το πλάνο κρατήσεων, το ημερήσιο πλάνο (ανά όροφο και συνολικά) δίνουν τη δυνατότητα με ελάχιστες κινήσεις να ολοκληρώνονται όλες οι εργασίες αποτελεσματικά και μηδενικό χάσιμο χρόνου.

  • Σας ακολουθεί παντού όλο το 24ωρο

Μία μοναδική εξατομικευμένη εμπειρία χρήσης. Με το Roaming UI (User Interface) κάνετε απλά login από οποιοδήποτε σταθμό εργασίας, όπου και κι αν βρίσκεστε και άμεσα θα εργαστείτε στο προσωπικό περιβάλλον εργασίας σας με όλες τις επιλογές – παραμετροποιήσεις σας, το δικό σας dashboard με τους οικονομικούς δείκτες και τις πληροφορίες που παρακολουθείτε, το προσωπικό σας menu και πολλά ακόμα!

  • Πλήρης στατιτστική απεικόνιση για επιτυχημένες μελλοντικές προβλέψεις

Εκτυπωτικά που μπορούν να εμφανιστούν είτε σε έντυπη μορφή είτε ως browse οθόνες. Χρησιμοποιήστε τις B.I. δυνατότητες της PYLON και ενημερωθείτε δυναμικά με Pivot Tables. Εμπλουτίστε το προσωπικό σας dashboard με επιλεγμένα KPIs (Key Performance Indicators). Δημιουργήστε τις δικές σας εκτυπώσεις με εύκολο και γρήγορο τρόπο με την γεννήτρια εκτυπώσεων Easy Report Generator. Όλα τα εκτυπωτικά μπορούν να εξαχθούν σε όλους τους βασικούς τύπους αρχείων του MS Office όπως και να επισυναφθούν αυτόματα σε email.

 

 

* Όλες οι ονομασίες και τα λογότυπα προϊόντων & εταιρειών αποτελούν κατατεθέντα εμπορικά σήματα των αντίστοιχων συνεργαζόμενων εταιριών .Η Sigma Solutions δεν έχει καμία αξίωση ιδιοκτησίας οποιωνδήποτε εμπορικών σημάτων.

Share this page

FacebookTwitterMore...